I přes nejčernější představy o vylévání piva do kanálu, kdy pivovar technicky ze dne na den přišel o 95 % tržeb, nebyli nakonec v Jarošově nuceni vylít naštěstí ani pivo.
Na situaci okamžitě zareagovali otevřením výdejního okénka a zprovozněním nového e-shopu se závozem do 25 km od pivovaru zdarma. Zákazníci na tuto nabídku reagovali velmi pozitivně a podařilo se tak vytvořit nový distribuční kanál. Jako další výzvu celé krize vnímali udržení zaměstnanců. „Lidé pracující v pivovaru tvoří Jarošovské pivo vlastníma rukama a bez těch rukou by nebylo Jarošovské pivo Jarošovským pivem,“ říká Miroslav Harašta, ředitel pivovaru.
Díky zájmu o pivo v lahvích nyní musí investovat do technologie na stáčení piva, aby byli schopni poptávku po tomto druhu balení uspokojit. Zastávají přístup, že každá krize je novou příležitostí
a to se potvrdilo i v tomto případě. Vzniklá situace přiměla pivovarské k hledání nových distribučních kanálů, předefinování zákazníka, respektive cesty, jak k němu Jarošovské pivo dostat. Věří, že až se po pár měsících situace zklidní, budou lepší, než před krizí a Jarošovské pivo bude dělat radost ještě více konzumentům. „Děkujeme všem, kteří nás v tuto nelehkou dobu podpořili a naše pivo zakoupili,“ uvedl s vděčným úsměvem Miroslav Harašta.